Am murit din fericire: Intoarcerea de Theo Anghel

Tânăra Oriana moare într-un accident, chiar în ziua nunții ei. Pentru oricine, acesta ar părea sfârșitul. Nu și pentru ea. Se întoarce ca recuperator de suflete, însă nu la vechea viață și familie, pentru care trebuie să rămână moartă, ci la una cu totul nouă. Răsfățul  și confortul, considerate garantate mai înainte, se duc acum pe Apa Sâmbetei. Va trebui să lupte pentru a-i salva pe ceilalți, dar și pe sine. Apar noi prieteni, noi dușmani și… prima iubire?

Există viață după moarte? Unii vor spune da, alții că nu. Dar există un răspuns la care cu siguranță nu v-ați gândit.

Există recuperatorii de suflete. Smulși din existențele lor, sunt aruncați în altele, neîntrebați de nimeni, fără să li se ceară acceptul. Trebuie doar să se supună legilor celor de Dincolo. Iar unii aleg răzvrătirea…

Recenzie:

De vreme ce scoala ma oboseste si imi fura entuziasmul pentru citit, cartea asta mi-a redat setea. O carte usoara, pe care nu o poti lasa din maini odata ce ai inceput sa citesti cateva pagini, Intoarcerea, primul volum al seriei Am murit din fericire, a fost unul antrenant si minunat. M-a tinut cu sufletul la gura cu fiecare capitol terminat, dorind sa aflu cat mai multe detalii despre lumea creata de Theo Anghel. In ciuda temei intunecate, cartea asta a fost ca o limonada cu gheata, in toiul unei veri calduroase.

Oriana, personajul principal, are parte de un accident chiar la nunta sa si moare. Printr-o scurta calatorie aceasta se trezeste in lumea de Dincolo unde afla de la Sefu’ Bun si Sefu’ Rau ca va fi recuperator de suflete. Adica va fi trimisa pe pamant(Chaos) cu un ceas la mana care ii va indica locatia unde avea sa salveze un suflet neajutorat, alaturi de doi ingeri. O fata pe nume Ama, care este ingerasul bun, al carui suflet pur m-a induiosat si Abel, dragusorul pus pe creat probleme, ale carui glume m-au amuzat foarte tare. Relatia dintre Abel si Ama, mi-a placut foarte mult si chiar vreau sa ii vad impreuna in urmatoarele volume.

Oriana nu are dreptul sa apara in fata familiei sale care o cred moarta si ingropata, dar totusi are dreptul sa-si creeze o noua viata alaturi de prieteni noi. Se imprieteneste cu Mati, vecina sa ce are probleme cu iubitul ei care este foarte violent.


Mi-a placut foarte mult la Theo ca a descris partea urata a oraselor din Romania cu un adevar pur. In Intoarcerea o sa dati peste: limbajul specific al oamenilor strazii cu acel “fa”, interlopi, cocalari, indiferenta oamenilor, abuzul, viata grea in general, iar asta a fost minunat. Unele situatii au fost tragi-comice.

Oriana cand a fost in viata, a stiut partea buna si sigura. Dupa ce a murit si a fost dusa inapoi a avut de a face cu lumea indiferenta si rea. Fiecare om salvat ii aducea o piatra pe suflet stiind ca sunt atatea rele pe lume, iar ea nu va putea sa le invinga pe toate.

"Cu toate că fiecare suflet salvat îmi umplea inima de-o bucurie explozivă, gândul că răul nu va putea fi stârpit nici cu legiuni întregi de recuperatori demola tot ce câștigam."

Angajata la barul unde lucreaza Mati, il intalneste pe Marc. Misteriosul recuparator cu vechime de 10 ani care are alaturi doar un inger, cel al intunericului. Oriana se simte atrasa fata de Marc, dar incearca sa ascunda acest sentiment.

"Ne-am povestit unul altuia cum de am ajuns recuperatori. M-a compătimit sincer când a aflat că am murit chiar în timpul nunții mele, iar eu m-am îngrozit de-a binelea când am aflat că fusese înjunghiat mortal de cel mai bun prieten, pentru că-l învinsese la un joc multiplayer pe calculator."

Cu timpul cunoaste mai multi oameni si ajuta cat poate. Oriana este un personaj puternic, totodata este si miloasa. Mila ei fata de oamenii neajutorati m-a induiosat. Inteligenta si curajoasa face fata tuturor provocarilor puse de cei de Dincolo, chiar daca intr-un singur caz este salvata de Marc. De abia astept sa ii vad impreuna.

"Simțeam în el un prieten, cu toate că nu trecuse mult timp de când fusesem ferm convinsă că un astfel de personaj nu-i nimic altceva decât o piază rea."


Imediat ce am terminat primul volum, m-am apucat de al doilea. De abia astept sa citesc urmatoarele volume. Chia am nevoie de putina actiune si fictiune, iar seria asta este foarte buna.

Va recomand aceasta carte cu drag. Sunt sigura ca daca i-ati acorda o sansa acestui prim volum, o sa muriti de nerabdare si o sa vreti sa citit si restul volumelor.



You May Also Like

0 comentarii